22:25

hehe okej,, jag VET att jag sa att jag skulle sova,
och det ska jag också!!

men,, måste bara berätta att jag kan inte sova XD
thithi så jävla jobbigt...
så jag tänkte ååh vad slitet mitt hår är... hmm vadv ska jag göra...
jo juste.. ni som nu kännt mig länge vet vad jag kommer säga att jag gjorde..
ja alla människor jag gjorde det igen..
det är typ tredje gången jag får ryck och går upp och klipper mig när jag inte kan sova....
jaa... nu klippte jag mig inte mkt så snälla ingen panik..
haha det var bara topparna...men aa typ en 5-10 cm i alla fall...
nu känns de bra,, nu ska jag sovee :)
♥puss och kram♥

Kommentarer
Postat av: hej jag heter harmy och är din fru

somnade du sen till slut´?:O

2008-12-12 @ 11:30:57
Postat av: samma som ovan

hörrö, nu när idioten sitter ensam med oss här inne borde vi säga nåt om mr perfekt, inte så han lyssnar men liksom man snappar ju upp saker ändå, tjyvlyssna you know ;) ska jag typ säga nåt om gulliga sms? (6) så gör men ändå ingen big deal av de (a)

2008-12-12 @ 11:44:46
Postat av: MATILDA

svar: ÅH tack :D

2008-12-14 @ 16:57:13
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback