20:38

Hej!
som ni ser så har jag bytt desig,, igen :P
hehe men det är bara roligt, right!
det tycker i alla fall jag och HarmyTheParmy :D

idag bestämde tjejorna att vi alla ska förlova oss och ha en jätte stor fest :D
fatta myysigt,, nu vet jag att ni är avis på oss :P

Jag och min Harm bestämmde att vi ska ha matchande designer,,
det är jätte skojjsigt :) så nu har vi samma bakgrunder :)
och så har jag, som är lite over the edge, en AS stor header ^^
japp jag ska alltid vara lite mer!

kika in hennes fina blogg :) den är super fin!
och så klart jätte rolig att läsa :D
klicka bara ♥HÄR♥

♥puss pch kram

Kommentarer
Postat av: eoew

fin design ;)

2008-12-11 @ 20:51:19
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihiihi :D lööööv

2008-12-12 @ 11:29:48

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback