2008

Hej på er. Idag är det ju nyårsafton(skrev ju fel! tack manne för att du rättade mig :). Crazy vad tiden gått fort. Känner att jag inte har hunnit med så mycket dock. Men så är det nästan varje nyår. Årets sista dag ska spenderas med en god middag hemma hos min äldsta moster och hennes man, sen blir det förmodligen massa wii spelandes, sing star och pictonery. Vet inte vad jag ska ha på mig, men det löser väl sig. Med tanke på att vi förmodligen åker kommunalt dit så kan jag ju inte ha klänning på mig. Och då måste jag packa ner ombyteskläder och vi har redan så mycket att släpa på så det funkar inte. Håret vet jag i alla fall hur jag vill ha. Det är ju ett plus.

Detta har hänt 2008:

Gick sista terminen i nian.

Hade cabaren, det roligaste ever. Lärde känna folk på nytt sätt.


Slutade nian. Grät grät grät. Lovade att hålla kontakten med alla, något som inte har hänt.


Åkte till en gammal lärare och fikade med Linn och Fia.

Hade världens tråkigaste sommar lov, jobbade hela sommaren med två olika jobb. Och var inte ute med båten någonting.

Åkte till Eskilstuna zoo och träffade fantomen.

Flyttade hemifrån, tog mitt pick och pack och drog.

La ner hela lönen på inredning till huset. Plus en "hej-jag-är-ingen-galen-tonåring-blomma"

Spenderade de sista veckorna i mitt nya hus, och städade, skruvade ihop möbler, och gjorde allting beboligt.

Började i en ny skola. Första dagen trodde jag att jag skulle DÖ.

Spelade Amrekans fotboll
Träffade ett par människor redan förstadagen och efter ett par veckor hade vi smeknamn. Bobby, Knut och Benny.

Gick på en fotbollsmatch med girlsen och halva skolan. fick ett läskigt eksem på kinden som vi helst ska glömma.

Lärde känna fler och fler från klassen.

Hade århundradets roligaste kväll med Emelie, Yohanna, Knut och Bob.

Fick en ny kusin vitamin. Alexander världens sötaste kille.

Fick 2 IG varningar, bad till gud att en lärare kunde slänga sig framför ett tåg. Och han hörde det.


Åkte till Ikea med Knut och har aldrig haft så roligt!

Sen kom julstressen med alla paket och grejer.


Firade jul hemma hos pappa, med Pappa, Bodil, Sara och Simon.

Fyndade på rea, men fick köa i över en halvtimme. Surt.
Var på Bio med Emelie och såg Twilight för andra gången.


Nu minns jag ju bara sakerna som hänt nyligen mer detaljerat, men det är ju förståligt.

Det här är alltså de mesta av de jag minns.


Kommentarer
Postat av: Mannekäng

Inte är det nyårsdagen än? ;-)

2008-12-31 @ 14:12:17
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback