Rubrik

Hej din lilla gräshoppa :D
jag sitter i skolan vilket är jätte onödigt eftersom jag inte har något att göra!!!!
WTH lixom!!
jag vet inte riktigt om jag ska åke hem kanske! känns ju lite trisst att sitta här och tråka!

egentligen så ska jag ha salsa, men det var frivilligt så jag sket på det...
jag har beslutsångest om jag ska svara på Hans sms..
och i så fall vad jag ska skriva..
jag vet bara inte..
jag fortsätter ju radera alla hans sms, så det känns ju lite onödigt att svara kanske.
jag vet ju inte vad jag vill riktigt kanske....
hmm.... det tål att tänka på..
Någon som har förslag på hur jag ska göra?!
P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback