:)

Hej sitter i skolan!
har typ inte gjort något alls känns de som!
jo okej då jag har skrivit lite om LEGO.. men men
sen har jag lunchat med min bob..
och nu har jag sista lektionen för dagen!
Disa!
lär nog vara ganske segt,, men jag sitter ju brevid emelie idag såå :P
det blir nog skojj!

sen i kväll kommer min mammi hem :)
det ska bli kul..
så kan hon laga mat till mig som jag kan ha i frysen och ta med mig som lunch låda :)

på lördag blir det plugg plugg plugg....
sen söndag blir de fira mormor :)
då träffar man sina underbara kusiner!! :D
myys pys!!!

japp nu måste det bli en bra helg..
pallar det inte annars!!
jaa det ären varning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback