adväntsstjärnan

Jaha du,, dagen..
jag åkte till skolan,, kom dit,, satt och pratade med Tara..
kollade på nyheterna.. sen kom min fisk, eftersom jag tagit hennes plats så var jag tvungen att flytta på mig..
men det gör inget,, jag gillar henne i alla fall!
så då satte jag mig på alex plats i stället!
det var myys,, vi satt och garvade satan!
vände på bordet och bara almänt störde lektionen!
sen var det kvarts rast,, jag gick ut med min sötunge och pratade om livet!!
hur fuckedup allt är!
sen gick vi in..
hade lektion!! men gosh,, då har ju alex kommit!! jaha,, så jag och Yohanna bejb satte oss längrebak!
inte kunde vi ju splittla oss!
L U N C H
Yohanna hämtar min lunch, så gullig hon är!
de var gotti gotti!!
sen hade vi KV!
Herliga tider... nää inte riktigt...
efter ett tag blev de för mkt, jag stormade ut och Yohanna kom fort efter mig! Ängel unge hon är!
hon kramade mig tills jag slutade gråta...
sen kom Tara, Michelle, Hanna, Emelie, Knut och Tay!
alla gav mig bamse kramar och samlades kring mig!!
underbara människor det där!!<3
sen var det lektion igen...
sen slutade vi...
det blev mer tårar när vi sa hejdå..
emelie som börja :P
haha...
sötnötar!
sen vart det Kista men underbara Tara! :) hehe alltid lika roligt :D
vi vandrade runt och kolla på massa fina kläder :D
älskart<3
sen kom man hem,, syster ringer.. föreslår pizza!
inte kan jag neka det.. jag ringer och beställer, hon hämtar!
vilken underbar deal!

japp japp nu är det tv...
ha en bra kväll :)

P U S S♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback