1

Hej,
nu är det som sagt dags för en förändrig,, därför har jag lagt den andra bloggen på is ett tag,,,
så att jag väldigt demonstrativt kan börja om på ett nytt blad...
ja! förändring förändring!!
det kommer ske andra lite större förändringar i mitt liv, altså inte bara att jag bytt blogg :P
men jag tar det ett steg i taget!
jag vet inte hur nöjd jag är med designen än så länge men jag tror att de också kommer med tiden :)

men ohj vad trött jag är nu.... har stått på gymnasiemässan idag,, så man är ganska slut nu faktiskt!
nu ska jag dricka lite julmust, göra mig natti natti klar.. och sen blir de sängen!
i morgon tänker jag gå upp tidigt,, eller ja,, tidigt för mig på en söndag...
jag hoppas moster och Kusinerna kommer i morgon, men det är inget bestämt så vi får väl se hur det blir med det!
ja..
det här får väl räcka en så länge då...
så blir de mer bloggande, en ny förändring och förhoppningsvis skvaller :)
ja..
pussen på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback